Πρόγραμμα συνεκπαίδευσης ΕΕΕΕΚ Ορεστιάδας με το 3ο Γυμνάσιο στο μάθημα των Μαθηματικών σε συνεργασία με τα μαθήματα Αυτόνομης Διαβίωσης και Κοινωνικής Επαγγελματικής Αγωγής

Την Πέμπτη 11 Απριλίου 2024 ολοκληρώθηκε μια σειρά συναντήσεων με το 3ο Γυμνάσιο Ορεστιάδος στο πλαίσιο του προγράμματος συνεκπαίδευσης με τίτλο «Μετράω και Μαθαίνω». Το πρόγραμμα αυτό ανέλαβαν οι καθηγήτριες των μαθηματικών κ. Ζάχαρη Ζηνοβία και κ. Νοτίου Δήμητρα και συνεργάστηκαν τα μαθήματα Αυτόνομη Διαβίωση με την κ. Θεοδωρίδου Βασιλική και Κοινωνική Επαγγελματική Αγωγή με την κ. Τσάκαλου Κατερίνα.

Στόχοι της δραστηριότητας αποτέλεσαν οι μαθητές να μπορούν:

  1. να μετρούν τα χρήματά τους και να εκτελούν οικονομικές συναλλαγές
  2. να αναγνωρίζουν και να ταξινομούν τα τρόφιμα, βάση των ομάδων τροφίμων
  3. να οργανώνουν τις αγορές τους
  4. να συνεργάζονται μεταξύ τους
  5. να ακολουθούν κανόνες ορθής συμπεριφοράς σε δημόσιους χώρους.

Πιο συγκεκριμένα, στην πρώτη συνάντηση μετά από την γνωριμία των μαθητών, έγινε ενημέρωση για την αναπηρία, παρουσίαση για την υγιεινή διατροφή και την ταξινόμηση των τροφίμων στα ράφια. Στην δεύτερη συνάντηση, αναλύθηκαν τα χρήματα και έγιναν μαθηματικές πράξεις οριζόντιες και κάθετες. Αξιολογήθηκαν οι γνωστικές δεξιότητες που κατακτήθηκαν, μέσα από ατομικό φυλλάδιο εργασίας. Στο πλαίσιο της κοινωνικοποίησης, χωρίστηκαν σε ομάδες, συνεργάστηκαν παίζοντας ένα διαδραστικό παιχνίδι με την χρήση ΤΠΕ, αξιολογώντας με έναν διαφορετικό τρόπο τις γνώσεις που κατέκτησαν. Η επόμενη δραστηριότητα ήταν αισθητηριακή, όπου με την αφή τα παιδιά έπρεπε να αναγνωρίσουν προϊόντα συγκεντρώνοντας πόντους.

Στην τελευταία συνάντηση τα παιδιά χωρίστηκαν σε 5 ομάδες, και κατασκεύασαν το δικό τους φυλλάδιο Αγορών -Προσφορών για το εικονικό μας παντοπωλείο, με αναγραφόμενες τις τιμές και κολλάζ φωτογραφιών.  Στην συνέχεια παίξανε «SUPER MARKET», εξασκώντας δεξιότητες του υπολογισμού ( αν θα μου φτάσουν τα χρήματα) ,διαχωρισμό των κατηγοριών των τροφίμων αλλά και τον συνδυασμό τροφίμων που προάγουν την καλή υγεία. Επίσης, δουλέψαμε ομαδοσυνεργατικά, τονίζοντας την διαθεματική των τριών  μαθημάτων με σκοπό την ομαλή ένταξη, την αποδοχή, την κατάκτηση γνώσης αλλά πάνω από όλα την διασκέδαση των μαθητών, μέσα από την συγκεκριμένη εκπαιδευτική δραστηριότητα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *