Στα πλαίσια καλλιέργειας της συνεργατικότητας μεταξύ των μαθητών/τριων τέθηκε σε εφαρμογή ομαδικό πρόγραμμα παρέμβασης στα τμήματα 3&5 από την λογοθεραπεύτρια Ιωσηφίδου Κωνσταντίνα κ την κοινωνική λειτουργό Μπουντζουκιδου Σταυρούλα ! Ως αρχικη στοχοθεσία υπήρξε η αναγνώριση των συναισθημάτων ! Ως εργαλεία χρησιμοποιήθηκαν το βιβλιο Δυνατά συναισθήματα της Α.Πενφολντ και Σ.Καουφμαν και το ηλεκτρονικό βιβλίο Αναγνώριση έκφραση και ρύθμιση συναισθημάτων της Α.Κασσωτακη καθώς και η κατασκευή οπτικοποιημενου υλικού. Έπειτα ο μαθητικός πληθυσμός αφού κατάφερε να αναγνωρίζει το κάθε συναίσθημα στο οπτικοποιημενο υλικό , κλήθηκε να εκπαιδευτεί σε δυο τρόπους έκφρασης μέσω του ιχνογραφήματος και της μουσικής ! Οι θεραπεύτριες βάζοντας μουσικά κομμάτια στην ολομέλεια της τάξης με σκοπο την αποτύπωση του συναισθήματος των μαθητών /τριων μέσω της ζωγραφικής. Τέλος, ο μαθητικός πληθυσμός αποτύπωσε τις γνώσεις δημιουργώντας το σπίτι των συναισθημάτων ! Χρησιμοποιήθηκαν ως εργαλεία χαρτόνια , μαρκαδόροι , εικόνες με φιγούρες . Δημιούργησαν ένα κολλάζ με όλες τις φιγούρες που έχουν διδαχθεί και έδωσαν στην κάθε μια τον τίτλο της . Το πρόγραμμα ξεκίνησε 15 Ιανουαρίου 2024 και ολοκληρώθηκε στις 17 Απριλίου του 2024.